kızlar nolur bir fikir verin 3-4 gündür böyle dün gece ağlamaktan bir hâl oldum artık. oğlum 3,5 aylık sadece mama ile besleniyor 3-4 saatte bir 150-180 ml içen cocuk en fazla 60 içiyor gece hiç içmiyor 20-30’lara düştü zaten 37. haftada gelişimi durduğu için 2750 doğmuştu 3. ay kontrolünde 6150 gram falandı karnımda bakamadım doğdu yine bakamıyorum diye suçluyorum kendimi gerçekten hic iyi durumda değilim ne yapabilirim lütfen fikir verin uyurkende istemiyor denedim çığlık çığlığa ağlıyor ek gıda bir şeyler verebilir miyim ne yapabilirim bilmiyorum