nazireilay benim oğlum ağlamadı. Solunum sıkıntısının ondan kaynaklı olduğunu söylediler. Ciğerde ki suyu atamamış. Bide dış dünyaya adapte olamamış hala kendini anne karnında sanıyor dediler. 4.gece küvezde kaldı. Solunum olayı düzelince normal odaya çıkıp 6.gün hastaneden çıkmıştık