Bizde sadece ventolin kullandık bende seyreltip kullanmıştım 6 gün sonra kontrole gittik zaten bebeğimde iyileşmişti. Yalnız ilaçlı hava verirken gözlerine gitmesin dikkat edin birde bittikten sonra yüzünü mutlaka ya yıkayın yada ıslak bir bezle (ağız mendili ) silin. Ayrıca ben ikac kullandığı dönemde d vitamini vermedim vitamin ve ilaç aynı zamanda alınmıyormuş bunu da sonradan öğrendim siz yinede Dr.unuza sorarsınız