2 gundur kırmızı pancar taktırıyorum oglumla İlk gun daha az yemıstı dun corbasını yaptım cok sevdi bıraz fazla yedi bugun sabah kakası sanki kanlı gıbı kıpkırmızıydı normal mı acaba??? Kakanın renk degıstordıgını bılıyorum fakat pembe gıbı okuyor diye biliyorum kırmızı olunca sormak istedim var mı bızım gıbı olan acaba???