Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık ve bensiz uyumuyor yanındaysam 24 saat uyur ama yanından kalktığım an uyanıyor en fazla 10-15 dakika uyuyor yani bensiz
Gece de gündüz de böyle gece uyutup yanımda anne yanı beşiğimiz var ona koyuyorum az bişey uyuyup yine kalkıyor yanıma gelmek istiyor yatağında yatmayı nasıl alıştırıcam fikri olan var mı valla yatamıyorum artık hem düşecek diye korkuyorum hemde sağıma soluma istediğim gibi dönemiyorum varmı önerileriniz sizler nasıl alıştırdınızz