K2C2 1 haftadır benim oğlumda öyle 4 buçuk aylık sadece sabahları öksuruyordu dedim herhalde oda nemsiz kalıyor ondandır diye sonra burun akıntısı ve hiriltida başladı doktora götürdüm cigerlere inmemiş şükür ama antibiyotik başlayalım dedi cortair ve fizyolojik serumla hava veriyorum bugün daha iyi gibi