deren01 gaz için ultrason çekildiğini duymadım hiç. Kızım kolikti şuan 5 yaşında neredeyse 9. Ayına kadar devam etti gazı. Şuan oğlumda gazlı bir süre gaz damlası kullandık baktım ki hepsi daha çok ikindiriyor çocuğu bıraktık ve masajla destekliyorum. Birde fark ettik ki devletin verdiği d vitamini de gaz yapıyor onu da değiştirdik şuan daha iyi.