tugbavepamugu Kızlar iki aylık bebeğim emzikle uyuyor ama emziği düşürünce pat uyanıyor emsizksizde yırtınıyor. Ne yapmam gerek bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı acaba
designermoms tugbavepamugu benim kızım da öyleydi parmağımı koyuyorum emzik düşmesin diye iyice dalınca alıyordum Şimdi 7 aylık olacak kendi atıyor emziği uyuyunca uyanmıyor
tugbavepamugu designermoms benimkisi dalmış gibi oluyor yarım saat geçiyor alsam bile pat hemen gözler açılıyor hiç uyumamış gibi
designermoms tugbavepamugu uyandıkça verin emziğini ben de öyle uyurken bile başında bekliyordum yavaş yavaş alışıyor belki de büyüdükçe oluyordur