10 aylık bebeğim asla bişey yemiyor sadece mama içmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım artık çeşit çeşit çorbalar yapıyorum yemekler yok ama asla yemek istemiyor ağlıyor püskürtüyor kendi kendini parçalıyor resmen yemek görünce ne yapmalıyım akıl verin kızlar atak mıdır başka bişey midir böyle bir çocuk değildi çünkü ne versem yerdi meyve bile yediremiyorum artık