bmmomss RedFlower_ tenekelerde olanların asla tadını sevmiyorum hiç bir markanın. Tat cam kavanozun üstüne tanımam🫡
Babymomyy1 Öncünün biber ve domatesin karıştırıp havalandirip birkaç gün terbiyesini verip kullanıyorum senelik yapıyorum öyle
Yagmur_24 RedFlower_ tat kullanıyorum seviyorum ama annem öncü ve tat karıştırıp kullanır o da çok güzel oluyo
sseymanur RedFlower_ özkaleli markasını daha önce duydunuz mu bilmyrm ama memlektimin salçasıdir çok da güzel kıvami var renk verir yemeklere diğer salcalarsa iki kaşık kullaniyrsaniz onda bir kaşık yeter yani öyle internet üzerinden satışları da var
Zumra_Fatma RedFlower_ ayy hic marketten almadim domates salcasi haric annem yapar biber karisik salca gonderir sagolsun