Kızlar 4 ay 17 günlük bir oğlum var gribe yakalandığı için doktor antibiyotik şurup verdi zar zor içirmeye çalışıyorum, ilacı geri püskürtüyor diliyle atıyor dışarıya. Şırınga ile veriyorum, bazen genzine doğru sıkıyorum ki çıkarmasın ama yok yine öğürüp hepsini çıkarıyor artık nasıl içireceğimi şaşırdım. Bu konuda tecrübeli birileri varsa öneri bekliyorum sizlerden