senosss1 Merhaba ben de çok çektim bu durumdan 2 ayken karanlıkta emzirmeye çalış zıplaya zıplaya emzir ben banyoda girip emziriyordum ama benden sana tavsiye ilerde pişman olma diye eğer cok ağlıyor emmiyorsa sağ ver bebeğide kendini de yıpratma beş aydan sonra zaten emiyor tekrardan biz şu an 5 ay 16 günlüğüz o kadar üzülüyorum ki o günlerde bebeği o kadar ağlatığım için şimdi memede emiyor mama da veriyorum bazen sağım yapıyorum öyle veriyorum ☺️