Fatmaz Merhaba anneler 1 yaş kızımın omzuna yakın yerde küçük bir kuruluk var kabuk bağlıyor gibi oluyor kremler kullandım ama geçmedi tavsiyesi olan varsa yardımcı olabilir misiniz
Deletedmom_110 Fatmaz alerjik bir bebek olabilir bence çocuk doktoruna gösterin kafanıza göre merhem krem kullanmayın🌸☀️
Fatmaz Alerji testi yapıldı ama bir şey çıkmadı doktor kuruluk olduğunu söyleyip Biodermanın kremini önerdi kullandım ama tam olarak geçmedi