Sedmom endişelenecek bir durum değil ama benim ikisi arasında temel fark karın üstü zamanıydı oğlumda pandemi başlamıştı kayınvalidemler bizde mağdur kaldı çocuğu olimpiyat meşalesi gibi kucaklarından yere bırakmıyorlardı çocuk haliyle dönmüyordu 😂 kızımda mutfağa oyun halısı serdim bütün gün yerde o sayede iş yapıyorum erken döndü mizaçları da farklı oğlum çok sakindi 4 yaşında hala koşsun zıplasın atlasın sevmez bebekken de sakindi bıraktığım yerde dururdu kızım ilk doğduğu dkdan kucak ve gezmek istiyor 😂 belli ki yürümeye başlayınca bol bol gezecek