cansu3545 bebeğin uykusuna saygı gostermek gerekır dıye okumuştum. Bız nasıl yatagımızda sessız ortamda uyumak ıstıyorsak onlar da öyleymiş, 2 aylıktan sonra kendısı uyuyakalmadığı sürece hep odaya goturup uyuttum, baska yerde de olsam odaya goturuyordum