Gece sürekli kakası gazı varmış gibi kıvranıyor emerken beşiğinde. Gözünden uyku akıyor açamıyor ama bütün vücudu hareket halinde yerinde duramıyor. Kaka yapsa da tam rahatlamıyor sabaha kadar devam ediyor her gece aynı. Aynı durumu yaşayan var mı? Acaba alerjiden mi böyle diye düşünmeye başladım