Barlaskooo Gece uykusuna yatırdığım zaman 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor zor uykuya geçiyor sizce neden olabilir bi sıkıntısı mı var acaba diyorum yoksa güvenli bağlanma mı sadece diyorum fikri olan anneler yorum yapabilir mi