Kızlar bebeğim yataktan düştü 30 dakika bekledim kusma,kanama falan olmadı, doğduğundan beri benim yatağımda yatar ilk defa yatağın diğer ucuna geçmiş düştü sadece uykusu olduğu için ağladı acıdığı için değil. Bugün iyice cozutmustu belliydi zaten bisey olacağı