babybarlas 3 ay önce doğum yaptım. Sezaryen yerim arada çok ağrı giriyor oturdugum yerden zor kalkıyorum. Normalmi bu acabaa varmı yaşayan
nefes2345_ babybarlas ayni zamanlarda dogum yapmişiz evet bendede oluyo özellikle uzun süre ayakta kalinca havalarda sogudu agrimasi normal dikiş yeriniz iyi görünüyorsa sorun yoktur geçmiş olsun
nefes2345_ babybarlas yok korkmayin agrinizin olmasi normal sonuçta bir ameliyat geçirdik havalar soguk agri sizlanma olur benim hala hissizlik var mesela doktoruma sordum notmal dedi
Gnssn 2.5 yıl olacak sezaryen olalı hala ağır bisey kaldırıp yüklenirken, usutunce falan ağrı oluyor 🥴