Sedsedsed 3 ana 2 ara öğün yiyor. Bu aralar kahvaltılıklara karşı tepkili. Genelde krep yiyor ben de onu yapıyorum.
Öğle yemeklerinde tarhana, şehriye, brokoli, ezogelin veya tarhanalı bulgur çorbası (bildiğimiz tarhananın içine bulgur koyuyorum çünkü bulguru başka türlü yediremiyorum 😂) bunları dönüşümlü olarak yapıyorum.
Akşam da biz ne yersek o.
Her yemeğin yanında yoğurt yiyor mutlaka. Bu aralar yeni güncelleme kendi yemek istemesi. Israrla kendi yemek istediği için bir kaseye yoğurt koyuyorum o onu yemeye çalışırken ben de yemeğini yediriyorum. Bir kaşık yoğurt, bir kaşık yemek gibi 🤷🏻♀️
Ara öğünlerin biri mutlaka muz oluyor. İkincisi de duruma göre ya meyve ya da muhallebi tarzı şeylerden oluşuyor.
Gün içerisinde uykuya geçerken 120 cc lik mama içiyor.