Kızlar merhaba. Oğlum 32 günlük. Sütüm yok denecek kadar az maalesef o yüzden mama veriyoruz. Bebelac gold 1 numara veriyoruz. Oğlum günde bir defa dışkısını yapıyor o da zorlanarak. Bi kaç gündür mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum. Bugün dışkısını yaparken azıcık kan geldi o kadar kötü oldum ki.. Kupkuru yaptı sonra cıvık geldi. Elim ayağım birbirine dolaştı. Pazartesi inşallah doktora götüreceğim. Tecrübeleri olan anneler lütfen bana cevap verir