karadenizl Kızlar bebeğim 40 günlük genizi dolmuş öksürüyo ne yapabilirim internette ilaç da verilemEz yazıyo napıcam ben 🥲
Gizmokzilla karadenizl çocuktur hastalanır üşütür bulaşır, kendinizi suçlamayın 40 günlük çocuğa bakamadım vs gibi. Hepimizin bebekleri çocukları hasta oluyor, onun bağışıklığı güçleniyor şimdi annesi ✨ sorunuza gelecek olursak, doktora götürdünüz mü?
hiralies karadenizl çocuga bakamadim derken yenidogan bütün bebeklerde burun tikanikligi vesaire oluyor bunun sizin bakmanizla bir alakası yok
Aslansmommmm karadenizl bende 32 günlükken bebeğimi grip etmiştim ailemle kalıyordum küçük kardeşimden bulaşmıştı bebeğimede öncelikle burnunu açık tut her zaman serum fizyolojik yapabilirsin başucuna soğan karanfil koy mutlaka ve kafasını yüksekte tutmaya çalış ki içine akmasın hem öksürüğünede iyi geliyor daha az öksürüyorlar emiyorsa sık sık emzir ben bilerek çok emziriyordum sonra yüzüstü durdurup midesine baskı yaparak kusturuyordum boğzındaki balgamları atsında ciğerlerine inmesin diye doktorlar ilaç falan veremiyorlar çok minik oldukları için sadece ciğerlerine inerse müdahale ediyorlar
karadenizl Abisi var 8 yaşında ondan bulaştı büyük ihtimal oda küçük oğlum yanaşma dedikçe gitti sevdi
karadenizl Gizmokzilla Akşam yatırırken bişeyi yoktu sadece öksürüyodu emzirmeye kalktım genizi dolmuş sabah ilk işim doktora götürmek olucak
Gizmokzilla karadenizl evet doktora götürün ilk 3 ay içinde hasta olan bebeklerin kesinlikle doktor kontrolünden geçmesi gerek. Abisinden bulaşmıştır muhtemelen, geçmiş olsun 🌸
MTVr Aslansmommmm soğan karanfil nasıl yapılıyor canım bana da söylesene bende yapayım benimki de öksürüyor
Furni98 MTVr soğanı ortDan bölüp karanfil dikip basucuna koyuyorsunuz. Arti olarak emziriyorsaniz sarimsai bal limon kuru yapın sık sık emzirin sarimsai antibiyotiktir bebege şifa olsun inşallah
karadenizl Furni98 Sarımsaklı bal limon kürünü nasıl yapıcam sana zahmet tarif eder misin ilk defa duyuyorum da
kukuliiii MTVr ay sakınn öyle bişey yapmayın hiçbişey verilmez emzirin bol bol burnunu açın her saat başı doktor öyle demişti bana 1 saatte bir
Aryaderin karadenizl merhaba bebeğimi bu sebepten yoğun bakımda yatırdım 1 hafta sakın ihmal etme bana çocuktur hasta olur dediler gitmedim erken davranmış olsaydım belki yatmayacaktı lütfen sen ihtimallere bırakma hemen doktora götür yetemedim bakamadım koruyamadım diye düşünme salgın var bebeğimde o döneme denk geldi bi götürdüm ciğerlerini üşütmüş yatıs dedi lütfen sen gel kalma ve bugün götür
karadenizl Aryaderin Teşekkür ederim aynen ihmal edilcek bişe deil kesinlikle babası işte onun gelmesini bekliyorum gelsin gidicez inşallah
Furni98 karadenizl instagramdan hastalanmayancocuk takip etmenizi öneririm. Sarimsakları minuk minik dograyin. Biraz bal biraz da limon koyun karistirin. Bekletmeden yurun. Hastalik doneminde her gun, normal zamanda haftada 1 yapin inşallah bağışıklığımız güçleniyor