Arkadaşlar 6 aylık kızıma covid teşhisi koyuldu . 2 tane çocuk doktoruna götürdük tedavisi yok 4-6 sa aralıklarla ateş düşürücü ver dedi . Kızım hiç durmuyor sürekli ağlıyor , atesi 38_39 civarı. Bunu yaşayan var mı yalvarırım bı yol gösterin İstanbul’dayim hastaneler ful dolu özelde gittiklerim eve gönderiyor çocuğum gözümün önünde bitiyor dayanamıyorum 😢😢😢