Merhaba annecikler,güzel hanımlar 💖
Oğlum 6,5aylık.Bu sürece gelene kadar epeyce uğraş verdim,yoruldum.
Ama oğluma kendim uykuyu aşılayamadım tabi 😂
Minik adam kendi kendine koyduğu bi uyku düzeni saati oluşturdu ve şu an o uyku düzenini ve saatini değiştirme yolunda ilerliyor.
Bizden büyük minik adamları ve minik küçük hanımları olan arkadaşlarım beni bu yolda aydınlatırlarsa çok mutlu olacağım 🍀
Sizlerin de başına böyle bişey geldi mi ?
Normal mi ?
Endişelenmeli miyim ?
Bu sorulara cevap bulamıyorum kendi kendime 😫
Gece geç saatlere kadar oturan bir çocuğum olsun istemiyorum 😫
Umarım uyku terbiyesi bozulmaz 😫🤲🏼💛
Destek yazılarınızı bekliyorum güzel hanımlar 💖