Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık öksürük ateş burun akıntı var hastaneye iki götürüm ama ilaçlar etki yapmıyo pek öksürük ve gribin nasıl geçirebilirm evde yapabileceğim önerileriniz varmı sabahlara kadar uyumuyrz gaz sancısıda cabası tabi doğal birşeyler bilen varsa önerirmisiniz