5 ay sürdü. Daha sonra kontrole gittim rahim ağzı yarası olduğunu öğrendim. Smear alındı temiz çıktı. Doğum kontrol hapı verdi doktorum. Şuan 1buçuk yaşına doğru gidiyor. Adetim de dahil olmak üzere hepsi düzenli. O dönemde çok bunalmıştım ama. 3 gün kesiliyordu 10 gün leke şeklinde devam ediyordu.