Allah yardımcımız olsun özel ve devlet hastaneleri kaynıyor havalar Bi sicak Bi soğuk Bn bu şikayetler ile 1.aydir evde atlatmaya çakıyorum çocuğum bnden önce öyleydi şuan iyi inşallah çok dikkat edilir ve bir an önce önlem alır diğer türlü herkesi geçtim ama üzgün çocuklarımız için çok endişe duyuyorum