eso44 Hangi markalardan memnunsunuz kızlar lansinoh aldım yeni model olandan hiç güzel çekmiyor kullanıp memnun kalan var mı yada önere bileceğiniz başka bir marka
Oykusmummy eso44 ben de daha önce baby plus unkini kullandım lansinohtan daha iyiydi. Lansinoh az çekiyor daha iyi çekeceğini düşünmüştüm