Günaydın benim de aynı şekilde bir hafta sonra 10 aylık olacağız ama geçen cumartesiden beri şiddetli öksürük var yavrum perişan oldu. Antibiyotikler, buharlar, şuruplar, acil, sağlık ocağı, polokinlik her yere götürdüm hâlâ aynı hiçbir değişiklik olmamakla birlikte daha da kötüleşiyor sanki yeni bir antibiyotiğe geçtik dün itibarıyla umarım işe yarar