Merhabalar oğlum 21 aylık teyzeleri. Bebek arabası yerine daha onu eğlendirebilecek ve pratik arayışa girdim. Ebeveyn kontrollü bisiklet mi yoksa ebeveyn kontollü scooter mı önerirsiniz? Hangisinden memnun kaldınız ileriye dönükte ebeveyn başlığını çıkarıp bisikler ya da scooter olarak kullanmasını istiyorum açıkcası uzun ömürlü olsun istiyorum malum ekonomi ortada herşey ateş pahası. Önerilerinize açığım marka model ve bilgi rica ediyorum. Tabi sığması da önemli maşallah 15 kiloyuz şuan rahat otursun rahat olsun etrafı daha güzel keşfetsin ve kendisi aktif olabilsin istiyorum. Bebek arabasını taşımaktan gına geldi en azından markete inerken yanıma daha pratik bişey alırım arabada durmaktan ben bile sıkılırım😊 şimdiden çok teşekkürler