Noname21 ben tencerelerimi porlanddan almıştım. Düdüklüm de porland.
Annem asla düdüklü kullanmazdı. Evlenince tanıştım yani kendileriyle. Allah’ım bu zamana kadar et pişirmemişim, kuru fasulye pişirmemişim dedim. 15 dk da kuru fasülye pişiyor. Böyle bir şey olabilir mi ya😅 Paket söylesem yarım saate gelir.
Hiç korkmuyorum. Hava seviyeleri var. 3 kademe. Her kademese sonuna kadar havayı çıkarmasını bekliyorum. Sonra diğerine geçiyorum. Hiç suyun altına tutup ısısını düşürmeye, koştur koştur bir şeyler pişirmeye çalışmadım. Tüm hava bitene kadar kontes kontes beklettim ocakta. Böyle davranınca patlayacağını asla düşünmüyorum