2 aylik kizım var 10 günlükken relactaz die gaz damlasi almıştık bitmedi hala kullanıyodum nette okudum gaz damlasi açildiktan 3 hafta icinde bitirmek gerekiyomuş 3 gündür su gibi ishal kızım birde poposu acayip pişik o kadar zorki sürekli ağlıyo dokunmasam bile krem sürüyorum batikon sürüyorum havalandırıyorum cok korkuyo sürekli ağliyo pişiğide naptiysam azaltamadım acaba ishali o damlamı yaparki diyorum cnku 2 aydir nerdeyse kullanıyoruz bilmiodum 3 hafta icinde bitirip bırakılması gerektiğini