mihri7 Kızım 2.5 aylıkken elini emmeye başladı şuan 5 aylık eli sürekli ağzında baya yoğun bir şekilde emiyor bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Gizmokzilla mihri7 emme refleksini tatmin etmeye çalışıyordur, dişleri kaşınıyordur, oral dönemdesiniz keşfetmeye çalışıyordur neden üzülüyorsunuz ki bu duruma kötü bir şey yok aslında 🌸
tefe elini emmesi çok normal 2 aylıkken ellerini tanımaya başlıyor ağzını tanımaya başlıyor ve ⅘ aylıkken de diş dönemi başladığı için salyalanma olması da normal bebeğinizin ellerini çekmeyin ve el hijyeninede dikkat edin
mihri7 tefe Geçen hafta bir dişi çıkardı bu hafta birini çıkardı bugün baya bir huysuzdu memeyi reddediyor baş parmağını emiyor ne yapacağımı şaşırdım