Doğum yapalı 5 buçuk ay oldu bebeğimi kaybetmek üzereyken acil sezeryana alındım ve epidural anestezi oldum ayaklarim uyusukken karnım asla uyusmadi canlı ameliyat oldum yarıda baymislar beni uyandığımda sadece ayaklarım tutmuyordu dogumdaki gibi geçer dediler ama bel çatalımda bı uyuşukluk var dokundukça sanki benim değilmiş gibi hissetmiyorum normalmi ama hicbirsekilde zararida yok günlük yogun hayatıma devam ediyorum sadece meraktan 😁