Sizin bebeğiniz araba yolculuğunda duruyomu benim kızım 40 ı çıkana durdu gayet güzel uyuyodu daha sonra bişeyler oldu sürekli ne zmn arabaya binsek çoğu zaman ağlıyo hele ki uzun yoldaysak uzun yoldan kastım da 1 saatlik yol bazen kıyameti koparıyor kaç defa arabadan inip battaniye içinde salladığımı biliyorum artık biyere gitmeye cesaret edemiyorum onunla bi tek benim kızım mı öyle yoksa var mı başka bebişler ve çözümü olan varmı şununla sakinleşti ağlamadı galan diye ben kolik ses açıp pusetinde uyutmaya çalışıyorum ama yok uyumuyor öylede oyalamaya çalışıyorum dikkatini çekmiyor ama ne zaman arabanın kapısını açsam ineceğimizi anlayıp susuyo artık yoruldum bu durumdan fikirlerinizi bekliyorum bu arada kızım 5 buçuk aylık