Kanal tedavisi olmam gerekiyor o yüzden antibiyotik başlamam gerekti. Emzirdikten sonra 2,5 saat emzirmememi söyledi dr sonra sağmadan da emzirebilirsin dedi fakat aklıma yatmadı 3 saat emzirmedim sonrasında sağdım sütümü fakat aklıma takılan şey sütümü sağıyorum sağıyorum hala geliyo bunun sonu yok yani hala göğsüm dolu. Ben diş doktoruna gittim. Bu durum başına gelmiş olanlardan doktor görüşü var mı kızlar ne kadar sonra emzirilmeli, ne kadar sağılmalı vs 💛