Merhaba arkadaşlar bugün bebeğimi dedesi ve babaanesiyle 5 dk yalnız bıraktım geldiğimde diğer torunları benim kızın emziğin almış ağzına atmış 1.5 yaşında ve benim bebeğim daha 3 aylık emziği atmayı düşündüm ama kaynattım şuan orda kalıyoruz 1 geceliğine ne yapmalıyım? Kimse yanlış anlamasın çünkü benim kız küçük ve belki o bakterilere alışık değil umarım anlamışsınızdır