Şöyleki bebeğim 13 ayını doldurdu. 1 haftadır da uyku problemimiz basladı. Uykuya gecislerimiz dogdugundan beri 5 10 dk hadi olsun 20 dk idi. Bugun en az 1 bucuk saat sürdü uyuması. Hayret ettim cünkü saat 11 olmustu artık uyudugunda. Hiç bu saatlere kadar direnmezdi. Sabah 9 da kalktı 11 12 gibi bi uyku yaptı sonrasında 3 bucuk 4 gibi bi bi bucuk saatlik ikinci uykusunu yaptı. Tek uykuya mı gecmeliyim artık. Ama 5 6 saat uyku aralıgına da dayanabilen bi bebek değil. Max 3 4 saat dayanıyo sonra huysuzlanıyo. Benimki de öyleydi ama alıstı diyenler olur belki diye danısayım istiyorum.