Eylul301023 O zaman hiç endişe etmeyin sarı kaka zaten anne sütü veya formül mama alan bebeklerde en normal kaka rengi bazen yeşile de dönebiliyor hatta midede biriken fazla gaz sonucunda da bir iki kere yeşil renkte yapmaları normal kabul ediliyor içinizi ferah tutun:) yinede takibini yapın farklı bir sorun görürseniz doktora başvurun