Efelar8 18 aylık kızım, doğduğundan beri kan değerleri düşük, b12 de düşük. İğnesini kullanıyoruz arada bir düzeliyor sonra tekrar düşüyor. Buna bağlı iştahsızlık oluyor. Şuan tahlil sonuçlarına göre hareket ediyoruz iğne iyi geliyor ek olarak kan damlası ve d vitamini kullanıyoruz. Takviye gıda olarakta möllers balık yağı ve orzax imunol kullanıyoruz bunların hepsini kullanmaya devam ettikçe iştahı açıldı. İlk başta zorlamadık ye ye diye hep sevdiği şeyler üzerinden gittik biz yedikçe o da bizim yediklerimizden yemeye başladı. Tavşan ailesi gibi her akşam havuç kıtlıyoruz sırf o da yesin diye, içimiz dışımız brokoli oldu