_hilalim123_ Sezeryan doğum yapalı 1.5 sene olucak ve korumasz bir ilişki oldu 1 hafta sonra dikiş yerlerim acıma ya başladı sebep nedir doktora randevu bulamadm arkdslar burda sormak istedim
Leylaa_ _hilalim123_ dikiş yerimde iğne gibi batma acı . Ağrı sızlama olması çok normal 2,5 yıl oldu hala arada oluyor . İlişki sonrasında batma gibi his oluyor . Hamilelik olma ihtimali var mı diye düşünüyorsunuz
yenianne01 _hilalim123_ korunmasız olduysa olma ihtimali vardır tabiki sezeryan sızlamasına gelincede benim kızım 13 yaşına girecek oğlum 7 aylık yıllar sonra doğurdum yani hamileliğimin son aylarında özellikle aşırı kötü sızlama oluyordu sezeryandan korktum hatta yani anladımki hamilelik döneminde oluyormuş
seheryavuzz _hilalim123_ korunmadan olduysa iltihap olmuş olabilir hamilede olabilirsin yada gazda dikişlerimi sızlatıyor benim cok fena yanma vs yapıyor
_hilalim123_ Leylaa_ evet ya cunku hep korunduk hic öyle olmamstı bir hesapladm yumurtlama dönemine denk gelmiş bende merak ettim
_hilalim123_ yenianne01 yani eşim kaçmış olabilir dedi ben aslnda geri çekilme tam korumaz diyorum ama nasip tabi