Bebeğim 7 ay 20 günlük öksürük var öldürürken emziğini kusuyor direk bugün 3 kez kustu doktor çok kötü değil dedi klarnet diye antibiyotik verdi içmek istemiyor aslında şurup içmeyi severdi iştahı da kesildi galiba ne yapacağım öksürük için antibiyotiği bırakmayı düşünüyorum dişlerimizde geliyor üstten 4 ü birden galiba mafoldum uyku konusuna hiç girmiyorum