Melek2127 boşuna bas bas bağırmıyoruz en az 6 ay sadece anne sütü ve mama, doktor demediği sürece ek gıdaya başlamayın diye ama nafile.. 6 aylık olana kadar bir daha ek gıda vermeyin bebeğiniz de yarına düzelir inşallah.. Ne verdiniz ek gıda olarak? Ağır bir şey vermediniz inşallah?