ftslbs 3 aylik bebeğim kakasinda pembelk gördüm kan gibi biraz baktım süt alerjisi yazıyor bilgisi olan varmı ?
Efy Besin alerjiside olabilir popoda çatlak felan varsa ondan da olabilir takip edin benim oğlumda da 2 kere oldu doktora gittik emzirdiğim için benim yediğim birşey alerji yapmış olabilir dedi bir daha olursa götürün doktora
ftslbs Efy takip ediyorum çok fazla kusmasi var doktoruma gittiğimde fazlasını kusuyor demişti ama fışkırır tarzda kusuyor hep gürültülü kaka yapıyor
Yavrularim2 Benim kızımda öyleydi götürdüm alerji testine kızardı kolu baya 6 aylık olduğunda devam ederse bi daha getir dediler kusmasina da reflü ilacı verdiler çok şükür düzeldi biraz 1 aydır rahat 4 aylık şuanda emerken bile kusuyordu
Yavrularim2 ftslbs inşallah takip edin bakalım biz diğer sorudan da konuşmuşuz sizinle Allahım şifa versin inşallah
Oguzunannes ftslbs büyük ihtimalle laktoza hassasiyeti var. Tabi doktorunuz daha iyi bilir. Aynı belirtiler oğlumda vardı sürekli kustuğu için götürdük. Laktoza hassasiyeti varmış ben diyet yapıyorum oğlumda damla kullanıyor. Bebeğim şuan 4 aylık biz 3.ayında öğrendik
ftslbs Yavrularim2 evet takip ediyorum inşallah olmaz bisi ama baktığım zaman belirtileri de gösteriyor
Yavrularim2 ftslbs bizim de öyle yeşil ve mukuslu ama kan görmedim bi de gaz problemi vardı biraz azaldı gibi ama hâlâ çok ağlıyor
Yavrularim2 ftslbs bizimde uyumuyor du zatiden diye alerji damlası verdiler yatmadan önce 3 damla veriyorum yine kalkıyor ama biraz olsun uyuyor 5 6 kere uyanıyor gece