gamzesameturkoz hayır her gün vermeyin bünye alışır bu sefer etki etmez hastalık zamanı hasta zamanlarında kullanın ya da hasta olacak gibi hissediyorsanız verin ya da evde biri hasta ise koruması için verin ben öyle yapıyorum bir de kışın kalabalığa girdiyse veriyorum koruma maksatlı hastalık zamanı x2 kullanın 6 saatte 1 hastalık zamanında antibiyotik etkisi var zaten