Deletedmom812 7.5 aylık bebeğim 3 gündür bisküvisine haşlanmış tam yumurta sarısı koyuyorum ama üç gündür kusuyor abartılacak kadar değil acaba yumurtadan mı üşüttü mü yoksa fikri olan yazsın lütfen
Devushka Deletedmom812 yarım sarı koyuyorum ben hiç bi sıkıntı yaşamadık kusmada alerji belirtisidir kesin bi kaç gün kusma devam etmiyosa bi süre yedirmeyin en azından yaşını geçene kadar
Deletedmom812 Deletedmom277 hayır önceleri tattırmıştım ufak ufak bi sıkıntı olmamıştı hergün verdim diye mi oldu acaba çok mu geldi ?
Ikrazumra19 Deletedmom812 olsun cnm illa kusmasi gerekmez daha once tek sekilde yumurta sarisi denediyseniz problem.olmadiysa simdide olmaz olsaydi o zaman olurdu ama yinede bieakin bir 10 gun kadar vermeyin ama gercekten karisim vermeyin biz bile yiyemeyiz o karisimlari bebekler nasil yesin😪 herseyi tek tek tattirin hele ki bebe buskuvisini evde kendiniz yapmiyorsaiz lutfeb hic vermeyin
jap Deletedmom812 yumurtaya ara verip gözlemle canım. Bir tam sarı fazla zaten ben yarım koyuyorum 8 aylık