Svdmirac hangi şehirde yaşıyorsunuz . Bizimde öyle oluyordu gece dolap ve parkeden çatırdama sesi geliyordu . Sonra deprem oldu artık ses gelmiyor biz o ses uyandık gece
Yine siz onu duvara sabitleyin . Küçük küçük deprem oluyorsa o yüzden çatırdıyor olabilir . Lütfen korkmayın yani deprem bölgesinde yaşıyoruz korkutmak için söylemedin önem alın diye söyledim sabitleyin . Belki montajda sorun oldu o yüzden olabilir tabi ki illa depremden dolayı çatırdıyordur demiyorum ihtimal olarak söyledim