Bebeğime antibiyotik kullanıyorum ama saatini yanlış ayarlayıp verdim çok hastaydı hiç beklemeden 2 de verdim normal olarak gece 2de verdim bugün 4.günü bu şekilde yaptım ama artık yavrumu kaldırmak istemiyorum gece ağlıyor uykusu kaçıyor.sabah 9 akiam 9 a çeksem etkisi gider mi bilgisi olan varmı