Merve123asd Merhaba arkadaşlar 9 aylık oğlumu bugün hastaneye götürdüğüm de bıngıldağının kapanmaya başladığını söyledi doktor. Erken kapanıyor diyerek beni başka hastaneye yönlendirdi böyle bir durum başına gelen var mı ?
semilhn Merve123asd benimde 1 yasina girdi oglum hala kapanmadi d vitamini ignesi verdiartik kapanmasi lazim diye . Gelisin suresi nedir bende burda bekkiyim belki bilen cikar
Ikrazumra19 Merve123asd bingildak kapanmasi problem degil cnim onemli olan bas cevresinin her ay duzenli büyümesi istanbulda oturuyorsan durumun varsa ali fuat serpen var instagrmada bulabilirsin ona git harika bir doktor