Gokce122 Anneler merhabalar size danışmak istedim. Kızım tam 2 bucuk yaşında enfeksiyon oldu üst solunum yolu. Doktorumuz bugün aferin plus surubu yazmıs ama reçetede 6 yaş altı cocuklar için uygun değildir diyor ne düşüniyorsunuz? Kullanam varmı?
SevimliHayaletCasper Gokce122 doktor kontrolü dışında 6 yaş ve altı önerilmiyor. Doktor kontrolünde kullanılabiliyor
aylizinannesiiii Gokce122 bizede calpol plus vermişti altı yaş üstü turuncu olani kızım üç yasinda ama dirençli ve aşırı yüksek ateş olunca yarım ölçek olarak bunu verdik antibiyotik verdi mi antibiyotiksiz geçmiyor çünkü boğaz enfeksiyonu😪
pinkooo_02 Gokce122 biz bu ilacı 1 buçuk yaşında kullandık çok iyi doktor size ne kadar vereceğinizi söylemedimi bize ozman yarım ölçek ver demişti
CatBoy Gokce122 Aferin pediatrik yaşına uygun olan. Plus 6 yaş ve üstüdür doğru. Alma imkanınız yoksa pediatrik olanını yarım ölçek kullanın
whiteblack Aferin pek etkili değil sanki ya benim kızıma fayda etmedi o antibiyotik içmeyince geçmiyor enfeksiyon u
Gokce122 aylizinannesiiii yok bize antibiyotik yazmadı doktorumuz . Rabbim şifalarını versin inşallaaah. Bizde ateş yok sadece burun tıkanıklığı var ama bogazlarıda beyazlamış biraz
pinkooo_02 Gokce122 canım enfeksiyon varsa antibiyotiksiz geçmiyor maalesef ama eğer ateşi yok ise demekki enfeskiyon ilerlememis belki yazdığı ilaç iyi gelir baktınız atesleniyor hemen doktora götürün tekrardan
Efy 1 yaşındayken yarım ölçek verebilirsin demişti doktorumuz ama bu tür ilaçları 5 günden fazla kullanmayın
pinkooo_02 Gokce122 inşallah canım oglum 25 aylık bugüne kadar 7 8 defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldık sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor 🙁